Skip to main content

IT Support Engineer

Vi s√łker en serviceinnstilt og menneskeorientert 1. linje support med hovedansvar for supportfunksjonene i selskapet.

Arbeidsoppgaver
• 1. linje support og brukerstøtte for de ansatte
• Håndtere innkomne henvendelser via telefon, mail og Servicedesk
• Feilsøking og feilretting
• Rapportering av bugs og feil
• Muligheter for 2. linje support og systemansvar

Personlige egenskaper
• Nøyaktig og presis i ditt arbeid
• Effektiv og strukturert
• Pålitelig med ansvarsfølelse for eget arbeid
• Har en positiv innstilling og er lærevillig
• Reflektert og selvstendig
• Stor arbeidskapasitet og trives med hektiske hverdager
• Sosialt omgjengelig og serviceinnstilt

Ønskede kvalifikasjoner
• Erfaring med Azure og Office 365 som plattform, og god kjennskap til Microsoft
sin skybaserte produktportefølje
• Relevant erfaring med Amazon, Microsoft server og applikasjon, PC-setup via SCCM
• Flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
• Kjennskap til verdipapirforetak eller annen regulatorisk virksomhet er en fordel
• Erfaring med teknisk support, gjerne 2-3 år

Hva kan vi tilby deg?
Vi tilbyr en interessant og utfordrende stilling i et verdipapirforetak i sterk vekst. Du vil
få varierte arbeidsoppgaver, gode påvirkningsmuligheter og store muligheter for faglig
utvikling gjennom kurs og programmer. Du vil jobbe i et profesjonelt miljø med dyktige
kolleger som har lang erfaring og høy kompetanse på sine felt. Konkurransedyktige
betingelser og gode personalordninger. Arbeidssted vil være ved vårt kontor i Oslo.

Søknad med CV, vitnemål og øvrige relevante papirer sendes som pdf til epost: karriere@sb1markets.no. Søknaden merkes "IT seniorkonsulent".
Søknadsfrist er 30. april. Ved spørsmål kontakt Ståle Tollefsen , tlf. 461 71 817.